Marijn Van Utteren
Commercieel directeur
Ecobliss Packaging Group
Ook bij de re-branding van Ecobliss bewijst de samenwerking met Guy dat successen uit het verleden wel degelijk een garantie voor de toekomst zijn. En daarmee zowel het werk van Guy op zich als het effect van het vaststellen van de merkstrategie, het bouwen van de huisstijl en websites en de hele uitrol ervan. Motief genoeg om iedereen het werken met Merkmotief aan te raden.
Ruud Poels
Directeur/eigenaar
Munco b.v.
Met Merkmotief hebben wij een bijzonder project doorlopen, namelijk de totstandkoming van een boek wat het bouwproces en het eindresultaat van een door ons gerealiseerd bedrijfspand én het verhaal van de betreffende ondernemer beschrijft. Op doortastende wijze heeft Guy de bij dit proces betrokken partijen verzameld en aangestuurd, waarbij iedereen werd uitgedaagd om het best mogelijke uit zijn/haar vakgebied als input voor de uiteindelijke productie in te brengen. Uiteindelijk heeft dit geleid tot een prachtig, tot in detail geperfectioneerd boek, wat we met trots aan de eigenaar van het gebouw hebben kunnen overhandigen.
Marlies Gorissen
Manager Marketing & Communicatie
Kersten Hulpmiddelen
Guy is een slimme, strategische en soms een tikkeltje eigenwijze visionair. Hij schuwt het niet om de randen op te zoeken omdat ook hij gaat voor het beste resultaat. Hij levert creatieve hoogstandjes en ziet zijn klanten als volwaardige partners.