Werk van Merkmotief
Wat wil je als merk vertellen en aan wie? Merkmotief helpt klanten de visie van hun organisatie te vertalen naar woord, beeld of geluid. Die vertaalslag wordt opgezet in een concept. Het concept is het gedachtengoed dat tastbaar wordt gemaakt. Het vormt het fundament waarop je je identiteit kunt bouwen.
Merkmotief heeft veel ervaring in een grote variatie aan uitingen. Van volledige corporate identities, huisstijlen, logos, websites, campagnes, animaties tot (online) jaarverslagen, boeken en affiches. Geen middel is te gek om de boodschap die je merk te vertellen heeft tussen de oren te krijgen bij je doelgroep.
Bekijk hier de cases van Merkmotief:
Een selectie van de identiteiten die door Guy Borghouts zijn ontwikkeld:
Eerder werkte Merkmotief in opdracht van andere bureau's. Een greep uit het werk dat daarvoor gemaakt is vind je hier:
Ander werkMerkmotief heeft veel ervaring met het MKB, onderwijs, overheid en multinationals
Maastricht University
SIF Offshore Foundations
Team-Focus
Gilde Opleidingen
SABIC
Frankort & Koning
VieCuri
Wickey
Gemeente Roermond
Bouwend Nederland
Gemeente Maasgouw
Tilburg University
Museum Boijmans van Beuningen
Servatius Thuis
Gemeente Nijmegen
Sofine
Philips
Diamond Guitars
Vista College
REMA
STRABAG
E-max
Proteion