Merkmotief voorziet deze site van cookies zodat-ie nog beter gemaakt kan worden maken. Door de site te bezoeken ga je akkoord met het cookie beleid. Bekijk het ​​privacybeleid voor meer informatie over privacy.
X
Home
>
Werk

Werk van Merkmotief

Wat wil je als merk vertellen en aan wie? Merkmotief helpt klanten de visie van hun organisatie te vertalen naar woord, beeld of geluid. Die vertaalslag wordt opgezet in een concept. Het concept is het gedachtengoed dat tastbaar wordt gemaakt. Het vormt het fundament waarop je je identiteit kunt bouwen.

Merkmotief heeft veel ervaring in een grote variatie aan uitingen. Van volledige corporate identities, huisstijlen, logos, websites, campagnes, animaties tot (online) jaarverslagen, boeken en affiches. Geen middel is te gek om de boodschap die je merk te vertellen heeft tussen de oren te krijgen bij je doelgroep.

Bekijk hier de cases van Merkmotief:

Een selectie van de identiteiten die door Guy Borghouts zijn ontwikkeld:

Eerder werkte Merkmotief in opdracht van andere bureau's. Een greep uit het werk dat daarvoor gemaakt is vind je hier:

Ander werk

Merkmotief heeft veel ervaring met het MKB, onderwijs, overheid en multinationals

Maastricht University

SIF Offshore Foundations

Team-Focus

Gilde Opleidingen

SABIC

Frankort & Koning

VieCuri

Wickey

Gemeente Roermond

Bouwend Nederland

Gemeente Maasgouw

Tilburg University

Museum Boijmans van Beuningen

Servatius Thuis

Gemeente Nijmegen

Sofine

Philips

Diamond Guitars

Vista College

REMA

STRABAG

E-max

Proteion