Wie het Designer Outlet in Roermond bezoekt, loopt vast Frankie's Churros tegen het lijf. En probeer dan de verleiding maar eens te weerstaan! Heerlijke, verse churros gaan als warme -nou ja- churros over de toonbank. Merkmotief ontwikkelde de identiteit en verzorgt al jaren alle communicatie-uitingen.
Dat valt op!
Bij winkelend publiek heb je niet genoeg aan een lekkere geur om je hongerige klanten binnen te halen. Een van de uitgangspunten voor Frankie's Churros was kleur. Die moest zowel opvallen, maar ook fraai en sfeervol genoeg zijn om in de diverse restaurants in de steden te kunnen toepassen. De combinatie warm-geel en antraciet geven veel mogelijkheden om voor elke gelegenheid de juiste balans te zoeken. De accentkleur werkt al bij kleine hoeveelheden om in het oog te springen.
Vervoering in lijn
Frankie's Churros ontwikkelt zich steeds verder. Om snel te kunnen schakelen is een beeldlijn bedacht die niet alleen van fotografie en video afhankelijk is. Met de ondersteuning van een illustratief onderscheidende lijn in beeld (en typografie) is het tempo goed bij te houden!
De ster van Frankie's Churros
Merkmotief bedacht jaren geleden al het logo van Frankie's Churros. Er was enige overtuiging voor nodig om de 'ster' als vignet te gaan gebruiken. Maar de fijnproever zag toen al dat het vignet geen ster is, maar de dwarsdoorsnede van een heerlijke churro!












Weten wat Merkmotief voor jouw merk kan betekenen?
Op zoek naar een unieke identiteit?
Merkmotief helpt bij het bedenken en visualiseren!
Samen aan de slag!