De bedrijfsnaam die Paul voorstelde werd kritisch bekeken en meteen werd de vraag gesteld of dit wel paste en of deze wel onderscheidend genoeg was. Daarna was het raak met de door Merkmotief voorgestelde naamswijziging en het bijbehorende beeldmerk.
De naam ‘Insensu’ hint naar termen als ‘invoelen’ en zintuigelijkheid, kernbegrippen die dicht bij Paul en zijn benadering staan. Het typografische logo laat subtiel zien wat er niet meer is. Bij verlies blijven indrukken en gedachten achter. Zo blijft er ook in het logo iets achter.
Het logo met de huisstijl is doorgevoerd in een website die Paul in staat stelt om met het grootste gemak te bloggen. Hiermee blijft hij constant werken aan het communiceren van zijn bedrijf en merk aan zijn doelgroepen. Met het CMS dat Merkmotief biedt, wordt hij in staat gesteld om makkelijk de inhoud te beheren en de SEO te optimaliseren.
De bedrijfsnaam die Paul voorstelde werd kritisch bekeken en meteen werd de vraag gesteld of dit wel paste en of deze wel onderscheidend genoeg was. Daarna was het raak met de door Merkmotief voorgestelde naamswijziging en het bijbehorende beeldmerk.
De naam ‘Insensu’ hint naar termen als ‘invoelen’ en zintuigelijkheid, kernbegrippen die dicht bij Paul en zijn benadering staan. Het typografische logo laat subtiel zien wat er niet meer is. Bij verlies blijven indrukken en gedachten achter. Zo blijft er ook in het logo iets achter.
Het logo met de huisstijl is doorgevoerd in een website die Paul in staat stelt om met het grootste gemak te bloggen. Hiermee blijft hij constant werken aan het communiceren van zijn bedrijf en merk aan zijn doelgroepen. Met het CMS dat Merkmotief biedt, wordt hij in staat gesteld om makkelijk de inhoud te beheren en de SEO te optimaliseren.
De bedrijfsnaam die Paul voorstelde werd kritisch bekeken en meteen werd de vraag gesteld of dit wel paste en of deze wel onderscheidend genoeg was. Daarna was het raak met de door Merkmotief voorgestelde naamswijziging en het bijbehorende beeldmerk.
De naam ‘Insensu’ hint naar termen als ‘invoelen’ en zintuigelijkheid, kernbegrippen die dicht bij Paul en zijn benadering staan. Het typografische logo laat subtiel zien wat er niet meer is. Bij verlies blijven indrukken en gedachten achter. Zo blijft er ook in het logo iets achter.
Het logo met de huisstijl is doorgevoerd in een website die Paul in staat stelt om met het grootste gemak te bloggen. Hiermee blijft hij constant werken aan het communiceren van zijn bedrijf en merk aan zijn doelgroepen. Met het CMS dat Merkmotief biedt, wordt hij in staat gesteld om makkelijk de inhoud te beheren en de SEO te optimaliseren.