Icoon Terug naar bovenPijltje terug naar boven

Positionering kinderopvang Leef Kind

Opdrachtgever
Leef Kind / DimCoppen
Categorie
Branding
Positionering
Design
Visitekaartjes Leefkind
Stichting Kinderopvang Roerstreek en Stichting Kinderopvang Swalmen zochten de samenwerking op en onderzochten hoe ze dit nog verder konden doortrekken. Met DimCoppen werd in een aantal positioneringsessies met een flink aantal medewerkers een analyse gemaakt die resulteerde in een nieuwe merkpositionering en merknaam: Leef Kind.
Leef Kind advertentie
Logo's Leef Kind

Herkenbaarheid en onderscheid

De positionering zorgde voor herkenbaarheid en onderscheid in de markt. Maar ook het samenhorigheidsgevoel in de twee samenwerkende stichtingen werd ermee gestimuleerd. Merkmotief bedacht de nieuwe naam, de visuele identiteit en het campagne-concept. Meer over strategisch positioneren lees je hier.

Herkenbaarheid en onderscheid

De positionering zorgde voor herkenbaarheid en onderscheid in de markt. Maar ook het samenhorigheidsgevoel in de twee samenwerkende stichtingen werd ermee gestimuleerd. Merkmotief bedacht de nieuwe naam, de visuele identiteit en het campagne-concept. Meer over strategisch positioneren lees je hier.

Logo's Leef Kind

Herkenbaarheid en onderscheid

De positionering zorgde voor herkenbaarheid en onderscheid in de markt. Maar ook het samenhorigheidsgevoel in de twee samenwerkende stichtingen werd ermee gestimuleerd. Merkmotief bedacht de nieuwe naam, de visuele identiteit en het campagne-concept. Meer over strategisch positioneren lees je hier.

Logo's Leef Kind

Ingang Leef Kind
Leef Kind rollup banner
Speelruimte Leef Kind
Advertentie Leef Kind

Een naam met meer betekenissen

De naam Leef Kind werd bedacht door Merkmotief. Samen met de pay-off geeft het de visie van de organisatie aan op het opvangen en begeleiden van kinderen. Ze volgen, stimuleren en versterken. Daarnaast is er natuurlijk de bijbetekenis van ‘lief kind’ in het dialect.

Een naam met meer betekenissen

De naam Leef Kind werd bedacht door Merkmotief. Samen met de pay-off geeft het de visie van de organisatie aan op het opvangen en begeleiden van kinderen. Ze volgen, stimuleren en versterken. Daarnaast is er natuurlijk de bijbetekenis van ‘lief kind’ in het dialect.

Advertentie Leef Kind

Een naam met meer betekenissen

De naam Leef Kind werd bedacht door Merkmotief. Samen met de pay-off geeft het de visie van de organisatie aan op het opvangen en begeleiden van kinderen. Ze volgen, stimuleren en versterken. Daarnaast is er natuurlijk de bijbetekenis van ‘lief kind’ in het dialect.

Advertentie Leef Kind
Poster Leef Kind

Speels en kleurrijk logo

De visuele stijl moest vooral vrolijk en toegankelijk zijn, zonder kinderachtig te worden. De speelse typografie zorgt voor eenvoudig doch herkenbaar logo.

Speels en kleurrijk logo

De visuele stijl moest vooral vrolijk en toegankelijk zijn, zonder kinderachtig te worden. De speelse typografie zorgt voor eenvoudig doch herkenbaar logo.

Poster Leef Kind

Speels en kleurrijk logo

De visuele stijl moest vooral vrolijk en toegankelijk zijn, zonder kinderachtig te worden. De speelse typografie zorgt voor eenvoudig doch herkenbaar logo.

Poster Leef Kind

Leef Kind advertentie
Leef Kind advertentie
Positioneren icoon

Nieuwe naam, nieuwe positionering nodig?

Laat je gegevens achter en we maken snel een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.
Top! Je bericht is ontvangen, er wordt snel contact opgenomen.
Ai! Er ging iets mis met het verzenden...