Icoon Terug naar bovenPijltje terug naar boven

Creatie door Merkmotief

Creatie is geen mooimakerij, maar het laat je merk wel shinen. Merkmotief heeft jarenlange ervaring in het ontwikkelen van creatieve concepten.

Een onderscheidende boodschap wordt in mum van tijd stevig in de steigers gezet. Het valt op in woord en beeld. En boven alles vertelt het je merkverhaal.
Maastricht University magazine cover
Guy Borghouts van Merkmotief als schaduw
Met een concept wordt er als het ware een blauwdruk gemaakt voor de creatieve vertaling in woord en beeld. Hoe vertaal je de positionering van je merk in een pakkende belofte? Wat is de boodschap en welke beeldtaal sluit hier op aan? Met verrassende ideeën maakt Merkmotief steeds de juiste vertaalslag in allerlei middelen.

Merkmotief visualiseert visies. Door feilloos te begrijpen voor welke boodschap je merk staat.

Bepaal het fundament van je merk en visualiseer het

Een huisstijl geeft aan hoe een logo, kleur en lettertype consistent gebruikt moeten worden. Een corporate identity gaat verder. In gedrag, woord en beeld wordt duidelijk welke identiteit in het DNA van een organisatie zit. Een goed ontworpen visuele identiteit helpt om de merkbekendheid te vergroten.

Merkmotief heeft veel ervaring met het ontwikkelen van zowel huisstijlen als corporate identities.
Guy Borghouts van Merkmotief loopt een trap op
Spread AOKE boek

Merkbare visuele communicatie

Grafisch ontwerp is een belangrijk onderdeel van visuele communicatie. Beeld wordt bedacht en gerealiseerd. De optimale combinatie wordt gezocht om interesse te wekken, aandacht in banen te leiden en actie te stimuleren.

Huisstijlen, boeken, jaarverslagen, affiches en websites... Bij Merkmotief wordt er fraai en eigenzinnig vorm gegeven, maar altijd in dienst van het merk.

Trefzeker de juiste boodschap

Op zoek naar die ene catchy headline om je boodschap in de markt te zetten? Of treedt naar buiten over een langere periode met een thema rondom je product of dienst . Laat zo'n boodschap goed landen met de perfecte combinatie van woord en beeld.

Bij Merkmotief wordt eerst altijd goed gekeken naar het umfeld van de doelgroep. Dan weet je ook beter hoe de boodschap gaat binnenkomen.
Website Team-Focus
Positionering kinderopvang Leef Kind
Positionering kinderopvang Leef Kind
Positionering Schuren Uitvaartzorg
Positionering Schuren Uitvaartzorg
Seedoo positionering, identity en website
Seedoo positionering, identity en website
Boek AOKE Europe
Boek AOKE Europe
Positionering, identity en website Ploemen Interieur
Positionering, identity en website Ploemen Interieur
Rockmart corporate identity
Rockmart corporate identity
Frankie's Churros identity
Frankie's Churros identity
Jaarverslagen Gilde Opleidingen
Jaarverslagen Gilde Opleidingen
Insensu identity en website
Insensu identity en website
Kersten hulpmiddelen positionering en identity
Kersten hulpmiddelen positionering en identity
Positionering Ad Mosam Barok
Positionering Ad Mosam Barok
Techmeleon huisstijl en website
Techmeleon huisstijl en website
Campagne gemeente Roermond
Campagne gemeente Roermond
Campagnes en design voor Maastricht University
Campagnes en design voor Maastricht University
Young & Blunt identity en website
Young & Blunt identity en website
Huisstijl en website Dance Studio 5678
Huisstijl en website Dance Studio 5678
Fck Prfct! Een website voor een merk met ballen
Fck Prfct! Een website voor een merk met ballen
Ecobliss merkarchitectuur en identity
Ecobliss merkarchitectuur en identity
Huisstijl en website V&V Makelaars
Huisstijl en website V&V Makelaars
Guy Borghouts van Merkmotief kijkt in de verte

Samen vertellen we iets moois over je merk

Laat je gegevens achter en we maken snel een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.
Top! Je bericht is ontvangen, er wordt snel contact opgenomen.
Ai! Er ging iets mis met het verzenden...