Wieleke Clercx
Copywriter en strategisch adviseur
Guy zet met zijn werk je bedrijf op de kaart. Hij heeft het beste met jou en je merk voor. Dat resulteert in een samenwerking waarin eerlijkheid en daadkracht zorgen voor het beste resultaat. En Guy stopt niet tot hij dat resultaat bereikt heeft.
Léon Verwijlen
Eigenaar
Techmeleon
Dankzij een goede vriend terecht gekomen bij Guy Borghouts, de man achter Merkmotief. Als beginnend zelfstandige is natuurlijk alles nieuw, waar moet je beginnen en allemaal aan denken. Hoe zet je jouw bedrijf op de kaart en wat is het best voor je website? Op al deze vragen heeft Guy een antwoord. Hij luistert naar wat je wensen zijn en komt met mooie en goede ideeën. Fijn om mee te sparren. Uiteindelijk staat er dan een stevig en herkenbaar merk. Kortom, zeer aan te bevelen.
Pim van de Wiel
Strategisch adviseur
Blue Dragon
Guy is een bevlogen en zeer kundig creatief strateeg. Vanuit zijn expertise weet hij zowel conceptueel en creatief, als ook strategisch een merk op een eigen unieke manier neer te zetten. Een onderscheidende, creatieve doorvertaling in middelen is een vanzelfsprekendheid. Guy is een teamplayer, die op zijn eigen wijze een route aanvliegt, bekijkt, analyseert en verwoordt. Een topper in zijn vak!