Bij Merkmotief geloven we dat een goed gesprek de ruggegraat is van elke succesvolle samenwerking. We gingen daarom uitgebreid in overleg met Ergonice om hun visie, waarden en doelen te begrijpen. Deze gesprekken waren net zo verfrissend als een staand overleg na uren zitten.
Bij Merkmotief geloven we dat een goed gesprek de ruggegraat is van elke succesvolle samenwerking. We gingen daarom uitgebreid in overleg met Ergonice om hun visie, waarden en doelen te begrijpen. Deze gesprekken waren net zo verfrissend als een staand overleg na uren zitten.
Bij Merkmotief geloven we dat een goed gesprek de ruggegraat is van elke succesvolle samenwerking. We gingen daarom uitgebreid in overleg met Ergonice om hun visie, waarden en doelen te begrijpen. Deze gesprekken waren net zo verfrissend als een staand overleg na uren zitten.
Met de verkregen inzichten ontwierpen we een huisstijl die zowel de professionaliteit als het comfort van Ergonice uitstraalt. Het logo symboliseert de perfecte balans tussen vorm en functie, terwijl het kleurenpalet rust en vertrouwen uitstraalt. De typografie fungeert als het cement van de huisstijl, waarbij het gekozen lettertype de toegankelijkheid en moderniteit van het merk benadrukken.
Met de verkregen inzichten ontwierpen we een huisstijl die zowel de professionaliteit als het comfort van Ergonice uitstraalt. Het logo symboliseert de perfecte balans tussen vorm en functie, terwijl het kleurenpalet rust en vertrouwen uitstraalt. De typografie fungeert als het cement van de huisstijl, waarbij het gekozen lettertype de toegankelijkheid en moderniteit van het merk benadrukken.
Met de verkregen inzichten ontwierpen we een huisstijl die zowel de professionaliteit als het comfort van Ergonice uitstraalt. Het logo symboliseert de perfecte balans tussen vorm en functie, terwijl het kleurenpalet rust en vertrouwen uitstraalt. De typografie fungeert als het cement van de huisstijl, waarbij het gekozen lettertype de toegankelijkheid en moderniteit van het merk benadrukken.
Net als een verstelbaar bureau moet een sterke huisstijl moet breed inzetbaar zijn. Er werden diverse communicatiemiddelen ontwikkeld, van visitekaartjes -strak en professioneel- tot banners en meertalige brochures. Deze werden vakkundig en op maat geschreven door Lieke Rijkx. En de kantoormeubelen zelf moesten natuurlijk ook helemaal tot hun recht komen in stijlvolle omgevingen. In samenwerking met Merkmotief zorgde daar Jordy Caris van Zebra voor, die geknipt is voor perfecte platen. Productkaarten werden als hanteerbare sjablonen opgeleverd en opvallende vrachtwagenbelettering vormt rijdende reclame die niet over het hoofd gezien kan worden.
Net als een verstelbaar bureau moet een sterke huisstijl moet breed inzetbaar zijn. Er werden diverse communicatiemiddelen ontwikkeld, van visitekaartjes -strak en professioneel- tot banners en meertalige brochures. Deze werden vakkundig en op maat geschreven door Lieke Rijkx. En de kantoormeubelen zelf moesten natuurlijk ook helemaal tot hun recht komen in stijlvolle omgevingen. In samenwerking met Merkmotief zorgde daar Jordy Caris van Zebra voor, die geknipt is voor perfecte platen. Productkaarten werden als hanteerbare sjablonen opgeleverd en opvallende vrachtwagenbelettering vormt rijdende reclame die niet over het hoofd gezien kan worden.
Net als een verstelbaar bureau moet een sterke huisstijl moet breed inzetbaar zijn. Er werden diverse communicatiemiddelen ontwikkeld, van visitekaartjes -strak en professioneel- tot banners en meertalige brochures. Deze werden vakkundig en op maat geschreven door Lieke Rijkx. En de kantoormeubelen zelf moesten natuurlijk ook helemaal tot hun recht komen in stijlvolle omgevingen. In samenwerking met Merkmotief zorgde daar Jordy Caris van Zebra voor, die geknipt is voor perfecte platen. Productkaarten werden als hanteerbare sjablonen opgeleverd en opvallende vrachtwagenbelettering vormt rijdende reclame die niet over het hoofd gezien kan worden.
De vernieuwde huisstijl van Ergonice zit als gegoten. Ergonice straalt nu de professionaliteit en het comfort uit die het belooft en het merk is helemaal klaar om de concurrentie op een ergonomisch verantwoorde manier het nakijken te geven.
De vernieuwde huisstijl van Ergonice zit als gegoten. Ergonice straalt nu de professionaliteit en het comfort uit die het belooft en het merk is helemaal klaar om de concurrentie op een ergonomisch verantwoorde manier het nakijken te geven.
De vernieuwde huisstijl van Ergonice zit als gegoten. Ergonice straalt nu de professionaliteit en het comfort uit die het belooft en het merk is helemaal klaar om de concurrentie op een ergonomisch verantwoorde manier het nakijken te geven.