Icoon Terug naar bovenPijltje terug naar boven

Ergonice identity

Opdrachtgever
Ergonice
Categorie
Branding
Design
Brochure Ergonice
Zit je goed? Tijd voor een stijlvol jasje! Ergonice, expert in ergonomische kantoormeubelen, had een huisstijl die net zo inspirerend was als een bureaustoel zonder rugleuning. Aan Merkmotief de taak om hier verandering in te brengen. De merkidentiteit kreeg een oppepper die zowel comfort als professionaliteit uitstraalt.
Logo Ergonice
Visitekaartje

Samen sparren voor de perfecte match

Bij Merkmotief geloven we dat een goed gesprek de ruggegraat is van elke succesvolle samenwerking. We gingen daarom uitgebreid in overleg met Ergonice om hun visie, waarden en doelen te begrijpen. Deze gesprekken waren net zo verfrissend als een staand overleg na uren zitten.

Samen sparren voor de perfecte match

Bij Merkmotief geloven we dat een goed gesprek de ruggegraat is van elke succesvolle samenwerking. We gingen daarom uitgebreid in overleg met Ergonice om hun visie, waarden en doelen te begrijpen. Deze gesprekken waren net zo verfrissend als een staand overleg na uren zitten.

Visitekaartje

Samen sparren voor de perfecte match

Bij Merkmotief geloven we dat een goed gesprek de ruggegraat is van elke succesvolle samenwerking. We gingen daarom uitgebreid in overleg met Ergonice om hun visie, waarden en doelen te begrijpen. Deze gesprekken waren net zo verfrissend als een staand overleg na uren zitten.

Visitekaartje
Assembly kit doos design Ergonice

Een lettertype dat de toon zet

Met de verkregen inzichten ontwierpen we een huisstijl die zowel de professionaliteit als het comfort van Ergonice uitstraalt. Het logo symboliseert de perfecte balans tussen vorm en functie, terwijl het kleurenpalet rust en vertrouwen uitstraalt. De typografie fungeert als het cement van de huisstijl, waarbij het gekozen lettertype de toegankelijkheid en moderniteit van het merk benadrukken.

Een lettertype dat de toon zet

Met de verkregen inzichten ontwierpen we een huisstijl die zowel de professionaliteit als het comfort van Ergonice uitstraalt. Het logo symboliseert de perfecte balans tussen vorm en functie, terwijl het kleurenpalet rust en vertrouwen uitstraalt. De typografie fungeert als het cement van de huisstijl, waarbij het gekozen lettertype de toegankelijkheid en moderniteit van het merk benadrukken.

Assembly kit doos design Ergonice

Een lettertype dat de toon zet

Met de verkregen inzichten ontwierpen we een huisstijl die zowel de professionaliteit als het comfort van Ergonice uitstraalt. Het logo symboliseert de perfecte balans tussen vorm en functie, terwijl het kleurenpalet rust en vertrouwen uitstraalt. De typografie fungeert als het cement van de huisstijl, waarbij het gekozen lettertype de toegankelijkheid en moderniteit van het merk benadrukken.

Assembly kit doos design Ergonice

Cover brochure Ergonice

Van visitekaartje tot rijdende billboard

Net als een verstelbaar bureau moet een sterke huisstijl moet breed inzetbaar zijn. Er werden  diverse communicatiemiddelen ontwikkeld, van visitekaartjes -strak en professioneel- tot banners en meertalige brochures. Deze werden vakkundig en op maat geschreven door Lieke Rijkx. En de kantoormeubelen zelf moesten natuurlijk ook helemaal tot hun recht komen in stijlvolle omgevingen. In samenwerking met Merkmotief zorgde daar Jordy Caris van Zebra voor, die geknipt is voor perfecte platen. Productkaarten werden als hanteerbare sjablonen opgeleverd en opvallende vrachtwagenbelettering vormt rijdende reclame die niet over het hoofd gezien kan worden.

Van visitekaartje tot rijdende billboard

Net als een verstelbaar bureau moet een sterke huisstijl moet breed inzetbaar zijn. Er werden  diverse communicatiemiddelen ontwikkeld, van visitekaartjes -strak en professioneel- tot banners en meertalige brochures. Deze werden vakkundig en op maat geschreven door Lieke Rijkx. En de kantoormeubelen zelf moesten natuurlijk ook helemaal tot hun recht komen in stijlvolle omgevingen. In samenwerking met Merkmotief zorgde daar Jordy Caris van Zebra voor, die geknipt is voor perfecte platen. Productkaarten werden als hanteerbare sjablonen opgeleverd en opvallende vrachtwagenbelettering vormt rijdende reclame die niet over het hoofd gezien kan worden.

Cover brochure Ergonice

Van visitekaartje tot rijdende billboard

Net als een verstelbaar bureau moet een sterke huisstijl moet breed inzetbaar zijn. Er werden  diverse communicatiemiddelen ontwikkeld, van visitekaartjes -strak en professioneel- tot banners en meertalige brochures. Deze werden vakkundig en op maat geschreven door Lieke Rijkx. En de kantoormeubelen zelf moesten natuurlijk ook helemaal tot hun recht komen in stijlvolle omgevingen. In samenwerking met Merkmotief zorgde daar Jordy Caris van Zebra voor, die geknipt is voor perfecte platen. Productkaarten werden als hanteerbare sjablonen opgeleverd en opvallende vrachtwagenbelettering vormt rijdende reclame die niet over het hoofd gezien kan worden.

Cover brochure Ergonice
Vrachtwagen Ergonice

Vrachtwagen Ergonice

Vrachtwagen Ergonice

Ergonice staat (en zit) als een huis

De vernieuwde huisstijl van Ergonice zit als gegoten. Ergonice straalt nu de professionaliteit en het comfort uit die het belooft en het merk is helemaal klaar om de concurrentie op een ergonomisch verantwoorde manier het nakijken te geven.

Ergonice staat (en zit) als een huis

De vernieuwde huisstijl van Ergonice zit als gegoten. Ergonice straalt nu de professionaliteit en het comfort uit die het belooft en het merk is helemaal klaar om de concurrentie op een ergonomisch verantwoorde manier het nakijken te geven.

Ergonice staat (en zit) als een huis

De vernieuwde huisstijl van Ergonice zit als gegoten. Ergonice straalt nu de professionaliteit en het comfort uit die het belooft en het merk is helemaal klaar om de concurrentie op een ergonomisch verantwoorde manier het nakijken te geven.

Koffie

Nieuwe huisstijl nodig? Kom maar eens op de koffie

Laat je gegevens achter en we maken snel een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.
Top! Je bericht is ontvangen, er wordt snel contact opgenomen.
Ai! Er ging iets mis met het verzenden...