Een juiste letterkeuze is altijd belangrijk, maar in dit geval zou er ook geen vignet worden toegevoegd aan het logo. Dus een onderscheidend letterbeeld was essentieel. Elke naam vormt een mooie combinatie van karakters. In het geval van Rockmart was het zaak hier een onderscheidende harmonie in aan te brengen en om te vormen tot een solide woordmerk.
Alle stijlkenmerken werden beschreven in overzichtelijke branding sheets. Op die manier kunnen medewerkers en derden makkelijk de huisstijl eenduidig gebruiken en uitbreiden. Hoe Merkmotief branding aanpakt lees je hier.
Een juiste letterkeuze is altijd belangrijk, maar in dit geval zou er ook geen vignet worden toegevoegd aan het logo. Dus een onderscheidend letterbeeld was essentieel. Elke naam vormt een mooie combinatie van karakters. In het geval van Rockmart was het zaak hier een onderscheidende harmonie in aan te brengen en om te vormen tot een solide woordmerk.
Alle stijlkenmerken werden beschreven in overzichtelijke branding sheets. Op die manier kunnen medewerkers en derden makkelijk de huisstijl eenduidig gebruiken en uitbreiden. Hoe Merkmotief branding aanpakt lees je hier.
Een juiste letterkeuze is altijd belangrijk, maar in dit geval zou er ook geen vignet worden toegevoegd aan het logo. Dus een onderscheidend letterbeeld was essentieel. Elke naam vormt een mooie combinatie van karakters. In het geval van Rockmart was het zaak hier een onderscheidende harmonie in aan te brengen en om te vormen tot een solide woordmerk.
Alle stijlkenmerken werden beschreven in overzichtelijke branding sheets. Op die manier kunnen medewerkers en derden makkelijk de huisstijl eenduidig gebruiken en uitbreiden. Hoe Merkmotief branding aanpakt lees je hier.
De website is intussen live en steeds meer middelen, on- en offline, zien het daglicht. Alles wordt consistent opgebouwd met dezelfde huisstijlkleuren. En de pay-off ‘Jouw werk, jouw plek!’ wordt steeds verder uitgedragen. Zo is Rockmart door aan het groeien tot een van de grootste kantoormeubelleveranciers van Zuid-Nederland.
De website is intussen live en steeds meer middelen, on- en offline, zien het daglicht. Alles wordt consistent opgebouwd met dezelfde huisstijlkleuren. En de pay-off ‘Jouw werk, jouw plek!’ wordt steeds verder uitgedragen. Zo is Rockmart door aan het groeien tot een van de grootste kantoormeubelleveranciers van Zuid-Nederland.
De website is intussen live en steeds meer middelen, on- en offline, zien het daglicht. Alles wordt consistent opgebouwd met dezelfde huisstijlkleuren. En de pay-off ‘Jouw werk, jouw plek!’ wordt steeds verder uitgedragen. Zo is Rockmart door aan het groeien tot een van de grootste kantoormeubelleveranciers van Zuid-Nederland.