Icoon Terug naar bovenPijltje terug naar boven
Merkmotief voorziet deze site van cookies zodat je de site optimaal kunt gebruiken.
Door de site te bezoeken ga je akkoord met het cookie-beleid.

Campagne gemeente Roermond

Opdrachtgever
Gemeente Roermond / DimCoppen
Categorie
Campagne
Campagnelogo gemeente Roermond
Met de campagne ‘Minder in je bak, dat scheelt een hoop’ voor de gemeente Roermond werden inwoners op een laagdrempelige manier geïnformeerd en meegenomen in de op handen zijnde verandering in het ophaalsysteem van afval.
Campagnelogo gemeente Roermond
Folder gemeente Roermond

Een bak aan middelen

Met het team van DimCoppen werd gekozen voor een open en transparante aanpak, zorgvuldig en tijdig ingezet. Diverse middelen werden ontwikkeld waaronder een afvalkrant voor alle inwoners, fysieke testlocaties en een heldere animatiefilm.

Een bak aan middelen

Met het team van DimCoppen werd gekozen voor een open en transparante aanpak, zorgvuldig en tijdig ingezet. Diverse middelen werden ontwikkeld waaronder een afvalkrant voor alle inwoners, fysieke testlocaties en een heldere animatiefilm.

Folder gemeente Roermond

Een bak aan middelen

Met het team van DimCoppen werd gekozen voor een open en transparante aanpak, zorgvuldig en tijdig ingezet. Diverse middelen werden ontwikkeld waaronder een afvalkrant voor alle inwoners, fysieke testlocaties en een heldere animatiefilm.

Folder gemeente Roermond

Folder open gemeente Roermond
Afvalbakken gemeente Roermond
Sticker op afvalbakken gemeente Roermond
Storyboard campagne gemeente Roermond

Pakkende kop

Het concept voor de headline, het logo met de hele look & feel en het storyboard werden bedacht door Merkmotief. Omdat het filmpje de essentie van de boodschap moest vertellen met enkele belangrijke details, werd er tegelijk met de conceptfase een storyboard gemaakt. Hierdoor werd het verhaal snel scherp en kon er geanimeerd gaan worden.

Voorbeelden van andere campagnes vind je hier.

Pakkende kop

Het concept voor de headline, het logo met de hele look & feel en het storyboard werden bedacht door Merkmotief. Omdat het filmpje de essentie van de boodschap moest vertellen met enkele belangrijke details, werd er tegelijk met de conceptfase een storyboard gemaakt. Hierdoor werd het verhaal snel scherp en kon er geanimeerd gaan worden.

Voorbeelden van andere campagnes vind je hier.

Storyboard campagne gemeente Roermond

Pakkende kop

Het concept voor de headline, het logo met de hele look & feel en het storyboard werden bedacht door Merkmotief. Omdat het filmpje de essentie van de boodschap moest vertellen met enkele belangrijke details, werd er tegelijk met de conceptfase een storyboard gemaakt. Hierdoor werd het verhaal snel scherp en kon er geanimeerd gaan worden.

Voorbeelden van andere campagnes vind je hier.

Storyboard campagne gemeente Roermond

Megafoon icoon

Originele campagne in woord en beeld nodig?

Laat je gegevens achter en we maken snel een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.
Top! Je bericht is ontvangen, er wordt snel contact opgenomen.
Ai! Er ging iets mis met het verzenden...