Icoon Terug naar bovenPijltje terug naar boven
Merkmotief voorziet deze site van cookies zodat je de site optimaal kunt gebruiken.
Door de site te bezoeken ga je akkoord met het cookie-beleid.

Campagnes en design voor Maastricht University

Opdrachtgever
Universiteit Maastricht / DimCoppen
Categorie
Campagne
Design
Cover brochure Maastricht University
De Universiteit Maastricht is een van de jongste universiteiten van Nederland. In opdracht van DimCoppen werden diverse campagnes en media gerealiseerd. De universiteit heeft een duidelijke huisstijl waarbinnen alle communicatie-uitingen moeten passen. Bij elke campagne of brochure lukte het altijd om onder de paraplu van de universiteit een onderscheidende boodschap neer te zetten.
Spread brochure Maastricht University
Richtlijnen campagne Go The Extra Mile

Wervingscampagne Go The Extra Mile

Om studenten te werven werd de campagne ‘Go The Extra Mile!’ gestart. Het is niet alleen een oproep om te komen studeren in Maastricht. Van studenten wordt verwacht dat ze op studieniveau, persoonlijk en sociaal vlak een stapje verder gaan. Er werd een communicatietoolkit ontwikkeld om zo elke faculteit in staat te stellen een eigen invulling te geven.

Wervingscampagne Go The Extra Mile

Om studenten te werven werd de campagne ‘Go The Extra Mile!’ gestart. Het is niet alleen een oproep om te komen studeren in Maastricht. Van studenten wordt verwacht dat ze op studieniveau, persoonlijk en sociaal vlak een stapje verder gaan. Er werd een communicatietoolkit ontwikkeld om zo elke faculteit in staat te stellen een eigen invulling te geven.

Richtlijnen campagne Go The Extra Mile

Wervingscampagne Go The Extra Mile

Om studenten te werven werd de campagne ‘Go The Extra Mile!’ gestart. Het is niet alleen een oproep om te komen studeren in Maastricht. Van studenten wordt verwacht dat ze op studieniveau, persoonlijk en sociaal vlak een stapje verder gaan. Er werd een communicatietoolkit ontwikkeld om zo elke faculteit in staat te stellen een eigen invulling te geven.

Richtlijnen campagne Go The Extra Mile

Campagne abri Go The Extra Mile
Campagne abri Go The Extra Mile
Campagne abri Go The Extra Mile
Postkaart campagne Go The Extra Mile

Van de ambassadeurs - de huidige studenten- werden prachtige portretten gemaakt door Iris van Roij. Ze gaven de campagne letterlijk eigen smoel en persoonlijkheid.

De campagne werd uitgerold over expositiematerialen, brochures, promotiematerialen en online media. Ten opzichte van concurrerende universiteiten viel de campagne zeker op. Andere voorbeelden van campagnes vind je hier terug.

Van de ambassadeurs - de huidige studenten- werden prachtige portretten gemaakt door Iris van Roij. Ze gaven de campagne letterlijk eigen smoel en persoonlijkheid.

De campagne werd uitgerold over expositiematerialen, brochures, promotiematerialen en online media. Ten opzichte van concurrerende universiteiten viel de campagne zeker op. Andere voorbeelden van campagnes vind je hier terug.

Postkaart campagne Go The Extra Mile

Van de ambassadeurs - de huidige studenten- werden prachtige portretten gemaakt door Iris van Roij. Ze gaven de campagne letterlijk eigen smoel en persoonlijkheid.

De campagne werd uitgerold over expositiematerialen, brochures, promotiematerialen en online media. Ten opzichte van concurrerende universiteiten viel de campagne zeker op. Andere voorbeelden van campagnes vind je hier terug.

Postkaart campagne Go The Extra Mile
MU Open Science campagne

UM Open Science

Universiteiten en onderzoeksinstituten werken wereldwijd aan het realiseren van ‘Open Science; ook de Universiteit Maastricht. Open Science is een nieuwe benadering van wetenschappelijk onderzoek. Het doel is samenwerking te versterken, zowel tussen onderzoekers onderling, als tussen andere partijen en wetenschappers.

Er werd gevraagd om een campagne te ontwikkelen om het gedachtengoed van UM Open Science duidelijk te communiceren. Dit werd vertaald in de headline ‘UM Open Science. Connecting open minds’. Hierbij was ‘Connecting’ haakje om ook subthema’s over te brengen. Alles werd visueel vertaald in een herkenbare beeldtaal die vanuit een basis kon doorgroeien.

Bij Merkmotief gaat creatie gaat verder dan alleen design. Hier lees je er meer over.

UM Open Science

Universiteiten en onderzoeksinstituten werken wereldwijd aan het realiseren van ‘Open Science; ook de Universiteit Maastricht. Open Science is een nieuwe benadering van wetenschappelijk onderzoek. Het doel is samenwerking te versterken, zowel tussen onderzoekers onderling, als tussen andere partijen en wetenschappers.

Er werd gevraagd om een campagne te ontwikkelen om het gedachtengoed van UM Open Science duidelijk te communiceren. Dit werd vertaald in de headline ‘UM Open Science. Connecting open minds’. Hierbij was ‘Connecting’ haakje om ook subthema’s over te brengen. Alles werd visueel vertaald in een herkenbare beeldtaal die vanuit een basis kon doorgroeien.

Bij Merkmotief gaat creatie gaat verder dan alleen design. Hier lees je er meer over.

MU Open Science campagne

UM Open Science

Universiteiten en onderzoeksinstituten werken wereldwijd aan het realiseren van ‘Open Science; ook de Universiteit Maastricht. Open Science is een nieuwe benadering van wetenschappelijk onderzoek. Het doel is samenwerking te versterken, zowel tussen onderzoekers onderling, als tussen andere partijen en wetenschappers.

Er werd gevraagd om een campagne te ontwikkelen om het gedachtengoed van UM Open Science duidelijk te communiceren. Dit werd vertaald in de headline ‘UM Open Science. Connecting open minds’. Hierbij was ‘Connecting’ haakje om ook subthema’s over te brengen. Alles werd visueel vertaald in een herkenbare beeldtaal die vanuit een basis kon doorgroeien.

Bij Merkmotief gaat creatie gaat verder dan alleen design. Hier lees je er meer over.

MU Open Science campagne

Rollup banners Open Science campagne
Online banners Open Science campagne
Megafoon icoon

Campagne voor jouw organisatie?

Laat je gegevens achter en we maken snel een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.
Top! Je bericht is ontvangen, er wordt snel contact opgenomen.
Ai! Er ging iets mis met het verzenden...