

Merkmotief startte met een uitgebreide merkintake. Geen snelle stijlkeuzes, maar eerst terug naar de basis. Wat doet Domi Veranda anders dan aanbieders die vooral standaardoplossingen verkopen? Wat betekent maatwerk hier echt, en hoe voelt dat voor de klant?
Merkmotief startte met een uitgebreide merkintake. Geen snelle stijlkeuzes, maar eerst terug naar de basis. Wat doet Domi Veranda anders dan aanbieders die vooral standaardoplossingen verkopen? Wat betekent maatwerk hier echt, en hoe voelt dat voor de klant?

Merkmotief startte met een uitgebreide merkintake. Geen snelle stijlkeuzes, maar eerst terug naar de basis. Wat doet Domi Veranda anders dan aanbieders die vooral standaardoplossingen verkopen? Wat betekent maatwerk hier echt, en hoe voelt dat voor de klant?

De kern bleek helder. Domi Veranda verkoopt geen constructies, maar een verlengstuk van het huis. Een plek waar binnen en buiten samensmelten, waar kwaliteit, beleving en gemak samenkomen. Dat idee vormde de basis voor de merkbelofte en de payoff: Domi Veranda maakt jouw buitenthuis.
Eigen productie, eigen vakmensen en één aanspreekpunt zorgen voor rust en vertrouwen in het hele proces. Van eerste ontwerp tot montage, zonder overdracht naar externe partijen. Dat verschil werd leidend in de merkstrategie en de verdere vertaling naar woord en beeld.
De kern bleek helder. Domi Veranda verkoopt geen constructies, maar een verlengstuk van het huis. Een plek waar binnen en buiten samensmelten, waar kwaliteit, beleving en gemak samenkomen. Dat idee vormde de basis voor de merkbelofte en de payoff: Domi Veranda maakt jouw buitenthuis.
Eigen productie, eigen vakmensen en één aanspreekpunt zorgen voor rust en vertrouwen in het hele proces. Van eerste ontwerp tot montage, zonder overdracht naar externe partijen. Dat verschil werd leidend in de merkstrategie en de verdere vertaling naar woord en beeld.
De kern bleek helder. Domi Veranda verkoopt geen constructies, maar een verlengstuk van het huis. Een plek waar binnen en buiten samensmelten, waar kwaliteit, beleving en gemak samenkomen. Dat idee vormde de basis voor de merkbelofte en de payoff: Domi Veranda maakt jouw buitenthuis.
Eigen productie, eigen vakmensen en één aanspreekpunt zorgen voor rust en vertrouwen in het hele proces. Van eerste ontwerp tot montage, zonder overdracht naar externe partijen. Dat verschil werd leidend in de merkstrategie en de verdere vertaling naar woord en beeld.

Op basis van de merkstrategie ontwikkelde Merkmotief een volledig nieuwe visuele identiteit. Het logo werd teruggebracht tot de essentie, eenvoudig, tijdloos en met een chique uitstraling. Geen generiek dakje, geen drukke vormen, maar een beeldmerk dat blijft staan. Het frisse groen kreeg een duidelijke rol als accentkleur, herkenbaar en energiek zonder dominant te worden.
De identiteit bleef niet beperkt tot middelen. Het nieuwe pand van Domi Veranda in Roermond werd overgespoten in de huisstijlkleur en voorzien van een groot gevellogo. Gezien de ligging naast het Outlet Center mocht dat ook. Zichtbaarheid die past bij de kwaliteit die Domi Veranda levert.
Op basis van de merkstrategie ontwikkelde Merkmotief een volledig nieuwe visuele identiteit. Het logo werd teruggebracht tot de essentie, eenvoudig, tijdloos en met een chique uitstraling. Geen generiek dakje, geen drukke vormen, maar een beeldmerk dat blijft staan. Het frisse groen kreeg een duidelijke rol als accentkleur, herkenbaar en energiek zonder dominant te worden.
De identiteit bleef niet beperkt tot middelen. Het nieuwe pand van Domi Veranda in Roermond werd overgespoten in de huisstijlkleur en voorzien van een groot gevellogo. Gezien de ligging naast het Outlet Center mocht dat ook. Zichtbaarheid die past bij de kwaliteit die Domi Veranda levert.

Op basis van de merkstrategie ontwikkelde Merkmotief een volledig nieuwe visuele identiteit. Het logo werd teruggebracht tot de essentie, eenvoudig, tijdloos en met een chique uitstraling. Geen generiek dakje, geen drukke vormen, maar een beeldmerk dat blijft staan. Het frisse groen kreeg een duidelijke rol als accentkleur, herkenbaar en energiek zonder dominant te worden.
De identiteit bleef niet beperkt tot middelen. Het nieuwe pand van Domi Veranda in Roermond werd overgespoten in de huisstijlkleur en voorzien van een groot gevellogo. Gezien de ligging naast het Outlet Center mocht dat ook. Zichtbaarheid die past bij de kwaliteit die Domi Veranda levert.

De nieuwe website werd ontworpen als verlengstuk van het merk. Tweetalig opgezet, met veel ruimte voor gerealiseerde projecten en een duidelijke structuur voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Geen verkooppraatjes, maar overzicht, inspiratie en vertrouwen.
In samenwerking met The Real Mag werd een geavanceerde configurator ontwikkeld, gekoppeld aan de website. Hiermee kunnen bezoekers zelf hun veranda of overkapping samenstellen, passend bij hun wensen en budget. Precies zoals Domi Veranda het in de showroom ook aanpakt, helder, persoonlijk en praktisch.
De nieuwe website werd ontworpen als verlengstuk van het merk. Tweetalig opgezet, met veel ruimte voor gerealiseerde projecten en een duidelijke structuur voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Geen verkooppraatjes, maar overzicht, inspiratie en vertrouwen.
In samenwerking met The Real Mag werd een geavanceerde configurator ontwikkeld, gekoppeld aan de website. Hiermee kunnen bezoekers zelf hun veranda of overkapping samenstellen, passend bij hun wensen en budget. Precies zoals Domi Veranda het in de showroom ook aanpakt, helder, persoonlijk en praktisch.
De nieuwe website werd ontworpen als verlengstuk van het merk. Tweetalig opgezet, met veel ruimte voor gerealiseerde projecten en een duidelijke structuur voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Geen verkooppraatjes, maar overzicht, inspiratie en vertrouwen.
In samenwerking met The Real Mag werd een geavanceerde configurator ontwikkeld, gekoppeld aan de website. Hiermee kunnen bezoekers zelf hun veranda of overkapping samenstellen, passend bij hun wensen en budget. Precies zoals Domi Veranda het in de showroom ook aanpakt, helder, persoonlijk en praktisch.

Met de nieuwe merkstrategie, visuele identiteit en website heeft Domi Veranda nu een stevig fundament voor verdere groei. Marketing en communicatie zijn geen losse acties meer, maar volgen één duidelijk verhaal. Domi Veranda maakt jouw buitenthuis, en dat voel je nu in alles.
Met de nieuwe merkstrategie, visuele identiteit en website heeft Domi Veranda nu een stevig fundament voor verdere groei. Marketing en communicatie zijn geen losse acties meer, maar volgen één duidelijk verhaal. Domi Veranda maakt jouw buitenthuis, en dat voel je nu in alles.

Met de nieuwe merkstrategie, visuele identiteit en website heeft Domi Veranda nu een stevig fundament voor verdere groei. Marketing en communicatie zijn geen losse acties meer, maar volgen één duidelijk verhaal. Domi Veranda maakt jouw buitenthuis, en dat voel je nu in alles.
