Fck Prfct verkoopt al een tijdje via socials zoals Facebook en Instagram bijzondere producten waar je blij van wordt. Wat er miste was een structuur om de enorme diversiteit van de collectie onder de aandacht te brengen. Dus tijd voor een gesprek. Al snel werd duidelijk dat een webshop als centraal verkooppunt superhandig zou zijn. Maar dan niet een webshop als dertien in een dozijn.
Fck Prfct verkoopt al een tijdje via socials zoals Facebook en Instagram bijzondere producten waar je blij van wordt. Wat er miste was een structuur om de enorme diversiteit van de collectie onder de aandacht te brengen. Dus tijd voor een gesprek. Al snel werd duidelijk dat een webshop als centraal verkooppunt superhandig zou zijn. Maar dan niet een webshop als dertien in een dozijn.
Fck Prfct verkoopt al een tijdje via socials zoals Facebook en Instagram bijzondere producten waar je blij van wordt. Wat er miste was een structuur om de enorme diversiteit van de collectie onder de aandacht te brengen. Dus tijd voor een gesprek. Al snel werd duidelijk dat een webshop als centraal verkooppunt superhandig zou zijn. Maar dan niet een webshop als dertien in een dozijn.
Merkmotief werd uitgedaagd. Kon de unieke blik die Mary en Dennis hebben op hun collectie, ook doorvertaald worden in een webshop? Zelden zo veel lol gehad in de gesprekken en het ontwerpen van de concepten. Los gaan, kritisch zijn op gebruiksvriendelijkheid, neon, humor en een vleugje finesse. Want er zat meteen een tweede uitdaging aan vast.
Merkmotief werd uitgedaagd. Kon de unieke blik die Mary en Dennis hebben op hun collectie, ook doorvertaald worden in een webshop? Zelden zo veel lol gehad in de gesprekken en het ontwerpen van de concepten. Los gaan, kritisch zijn op gebruiksvriendelijkheid, neon, humor en een vleugje finesse. Want er zat meteen een tweede uitdaging aan vast.
Merkmotief werd uitgedaagd. Kon de unieke blik die Mary en Dennis hebben op hun collectie, ook doorvertaald worden in een webshop? Zelden zo veel lol gehad in de gesprekken en het ontwerpen van de concepten. Los gaan, kritisch zijn op gebruiksvriendelijkheid, neon, humor en een vleugje finesse. Want er zat meteen een tweede uitdaging aan vast.
Naast een aanbod van unieke woon- en decoratieartikelen, heeft Fck Prfct nog iets te bieden. En dat mocht juist een stuk ingetogener. Want ze maken ook sierraden en tegeltjes waarin as van overledenen is verwerkt. Met een goede naam als ingang moest dit ook een plek krijgen op de nieuwe site. Merkmotief denkt graag goed na over een pakkende kopregel, de juiste pay-off maar ook treffende merknamen (deze werd ook verzonnen door Merkmotief). De term ‘Gedachtengoed’ was spot on. Maar ook andere tekst, van knoppen tot winkelwagentje, kregen een draai.
Naast een aanbod van unieke woon- en decoratieartikelen, heeft Fck Prfct nog iets te bieden. En dat mocht juist een stuk ingetogener. Want ze maken ook sierraden en tegeltjes waarin as van overledenen is verwerkt. Met een goede naam als ingang moest dit ook een plek krijgen op de nieuwe site. Merkmotief denkt graag goed na over een pakkende kopregel, de juiste pay-off maar ook treffende merknamen (deze werd ook verzonnen door Merkmotief). De term ‘Gedachtengoed’ was spot on. Maar ook andere tekst, van knoppen tot winkelwagentje, kregen een draai.
Naast een aanbod van unieke woon- en decoratieartikelen, heeft Fck Prfct nog iets te bieden. En dat mocht juist een stuk ingetogener. Want ze maken ook sierraden en tegeltjes waarin as van overledenen is verwerkt. Met een goede naam als ingang moest dit ook een plek krijgen op de nieuwe site. Merkmotief denkt graag goed na over een pakkende kopregel, de juiste pay-off maar ook treffende merknamen (deze werd ook verzonnen door Merkmotief). De term ‘Gedachtengoed’ was spot on. Maar ook andere tekst, van knoppen tot winkelwagentje, kregen een draai.
Het grappige van een website waar een steekje los aan mag zitten, is dat natuurlijk alles 100% moet werken. Geen lastige halsbrekende toeren voor de eigenaren van de webwinkel, maar gewoon een webshop die makkelijk is te beheren. Dus zorgde Merkmotief ervoor dat beheerders net zo makkelijk met de site kunnen werken als de bezoekers door de site surfen.
Het grappige van een website waar een steekje los aan mag zitten, is dat natuurlijk alles 100% moet werken. Geen lastige halsbrekende toeren voor de eigenaren van de webwinkel, maar gewoon een webshop die makkelijk is te beheren. Dus zorgde Merkmotief ervoor dat beheerders net zo makkelijk met de site kunnen werken als de bezoekers door de site surfen.
Het grappige van een website waar een steekje los aan mag zitten, is dat natuurlijk alles 100% moet werken. Geen lastige halsbrekende toeren voor de eigenaren van de webwinkel, maar gewoon een webshop die makkelijk is te beheren. Dus zorgde Merkmotief ervoor dat beheerders net zo makkelijk met de site kunnen werken als de bezoekers door de site surfen.