Icoon Terug naar bovenPijltje terug naar boven

Werken met Passie krijgt vorm én gezicht

Opdrachtgever
Werken met Passie
Categorie
Design
Branding
Positionering
Website
Vlaggen Werken met Passie
Hoe bouw je een merk dat evenveel energie uitstraalt als de mensen die er werken? Dat was de vraag waarmee Werken met Passie bij Merkmotief aanklopte. Hun naam is duidelijk, maar wat is nu precies hun unieke belofte aan kandidaten en werkgevers? In een uitgebreide intake doken we in hun wereld, stelden scherpe vragen en schilden de identiteit laag voor laag af. Niet om het ingewikkeld te maken, maar juist om helder te krijgen waar ze écht voor staan: persoonlijke aandacht, betrokkenheid en een aanstekelijke drive.
Werken met Passie logo
Werken met Passie Instagram bericht

Werken met Passie in Hardinxveld-Giessendam helpt werkgevers en werknemers elkaar te vinden vanuit, jawel, passie. Maar hoe vertaal je zo’n groot woord naar een identiteit die niet zweverig wordt maar juist vertrouwen uitstraalt? Merkmotief begon met een uitgebreide intake waarin de kernwaarden en merkbelofte op tafel kwamen om helder te krijgen waar ze écht voor staan: persoonlijke aandacht, betrokkenheid en een aanstekelijke drive. Duidelijk werd dat het merk al veel energie en overtuiging in zich droeg, maar dat de vormgeving die kracht nog niet genoeg ondersteunde.

Werken met Passie in Hardinxveld-Giessendam helpt werkgevers en werknemers elkaar te vinden vanuit, jawel, passie. Maar hoe vertaal je zo’n groot woord naar een identiteit die niet zweverig wordt maar juist vertrouwen uitstraalt? Merkmotief begon met een uitgebreide intake waarin de kernwaarden en merkbelofte op tafel kwamen om helder te krijgen waar ze écht voor staan: persoonlijke aandacht, betrokkenheid en een aanstekelijke drive. Duidelijk werd dat het merk al veel energie en overtuiging in zich droeg, maar dat de vormgeving die kracht nog niet genoeg ondersteunde.

Werken met Passie Instagram bericht

Werken met Passie in Hardinxveld-Giessendam helpt werkgevers en werknemers elkaar te vinden vanuit, jawel, passie. Maar hoe vertaal je zo’n groot woord naar een identiteit die niet zweverig wordt maar juist vertrouwen uitstraalt? Merkmotief begon met een uitgebreide intake waarin de kernwaarden en merkbelofte op tafel kwamen om helder te krijgen waar ze écht voor staan: persoonlijke aandacht, betrokkenheid en een aanstekelijke drive. Duidelijk werd dat het merk al veel energie en overtuiging in zich droeg, maar dat de vormgeving die kracht nog niet genoeg ondersteunde.

Werken met Passie Instagram bericht
Werken met Passie voetbalbord reclame

Een logo dat zelf al in beweging komt

Aanvankelijk was het nog onzeker of het logo zou meeveranderen. Het bestaande beeldmerk had zijn dienst bewezen, maar de vraag was of het ook de toekomst zou kunnen dragen. Soms moet je iets durven loslaten om iets nieuws te omarmen. Uiteindelijk ontstond een logo dat niet alleen een W suggereert, maar ook de energie van iemand die vooruitgaat en zich vol overtuiging inzet. Het is een subtiele knipoog naar het gedachtengoed van Werken met Passie en een stevige basis voor de nieuwe beeldlijn.

Een logo dat zelf al in beweging komt

Aanvankelijk was het nog onzeker of het logo zou meeveranderen. Het bestaande beeldmerk had zijn dienst bewezen, maar de vraag was of het ook de toekomst zou kunnen dragen. Soms moet je iets durven loslaten om iets nieuws te omarmen. Uiteindelijk ontstond een logo dat niet alleen een W suggereert, maar ook de energie van iemand die vooruitgaat en zich vol overtuiging inzet. Het is een subtiele knipoog naar het gedachtengoed van Werken met Passie en een stevige basis voor de nieuwe beeldlijn.

Werken met Passie voetbalbord reclame

Een logo dat zelf al in beweging komt

Aanvankelijk was het nog onzeker of het logo zou meeveranderen. Het bestaande beeldmerk had zijn dienst bewezen, maar de vraag was of het ook de toekomst zou kunnen dragen. Soms moet je iets durven loslaten om iets nieuws te omarmen. Uiteindelijk ontstond een logo dat niet alleen een W suggereert, maar ook de energie van iemand die vooruitgaat en zich vol overtuiging inzet. Het is een subtiele knipoog naar het gedachtengoed van Werken met Passie en een stevige basis voor de nieuwe beeldlijn.

Werken met Passie voetbalbord reclame
Website op mobiel van Werken met Passie

Van belofte naar beleving

Een merkidentiteit begint niet bij een logo. Het gaat om de vertaling van een merkbelofte naar elk contactmoment. Daarom werd de nieuwe beeldtaal doorgetrokken naar diverse middelen en natuurlijk naar de website. Daar komt alles samen: de frisse uitstraling, de duidelijke positionering en de persoonlijke toon. Geen afstandelijke teksten, maar woorden die direct aanspreken. Geen overdaad aan tierelantijntjes, maar een ontwerp dat de energie van Werken met Passie voelbaar maakt.

Van belofte naar beleving

Een merkidentiteit begint niet bij een logo. Het gaat om de vertaling van een merkbelofte naar elk contactmoment. Daarom werd de nieuwe beeldtaal doorgetrokken naar diverse middelen en natuurlijk naar de website. Daar komt alles samen: de frisse uitstraling, de duidelijke positionering en de persoonlijke toon. Geen afstandelijke teksten, maar woorden die direct aanspreken. Geen overdaad aan tierelantijntjes, maar een ontwerp dat de energie van Werken met Passie voelbaar maakt.

Website op mobiel van Werken met Passie

Van belofte naar beleving

Een merkidentiteit begint niet bij een logo. Het gaat om de vertaling van een merkbelofte naar elk contactmoment. Daarom werd de nieuwe beeldtaal doorgetrokken naar diverse middelen en natuurlijk naar de website. Daar komt alles samen: de frisse uitstraling, de duidelijke positionering en de persoonlijke toon. Geen afstandelijke teksten, maar woorden die direct aanspreken. Geen overdaad aan tierelantijntjes, maar een ontwerp dat de energie van Werken met Passie voelbaar maakt.

Website op mobiel van Werken met Passie
Website vactures Werken met Passie

De website als podium

De website is meer dan een visitekaartje. Voor kandidaten moet hij uitnodigend zijn en eenvoudig laten zien wat de mogelijkheden zijn. Voor werkgevers moet hij vertrouwen wekken en helder maken waarom Werken met Passie de juiste partner is. Het nieuwe ontwerp brengt dat samen in een overzichtelijke structuur, waar de visuele identiteit de inhoud versterkt. De site laat zien wat je mag verwachten: een organisatie die met volle overtuiging klaarstaat voor mensen en bedrijven.

De website als podium

De website is meer dan een visitekaartje. Voor kandidaten moet hij uitnodigend zijn en eenvoudig laten zien wat de mogelijkheden zijn. Voor werkgevers moet hij vertrouwen wekken en helder maken waarom Werken met Passie de juiste partner is. Het nieuwe ontwerp brengt dat samen in een overzichtelijke structuur, waar de visuele identiteit de inhoud versterkt. De site laat zien wat je mag verwachten: een organisatie die met volle overtuiging klaarstaat voor mensen en bedrijven.

Website vactures Werken met Passie

De website als podium

De website is meer dan een visitekaartje. Voor kandidaten moet hij uitnodigend zijn en eenvoudig laten zien wat de mogelijkheden zijn. Voor werkgevers moet hij vertrouwen wekken en helder maken waarom Werken met Passie de juiste partner is. Het nieuwe ontwerp brengt dat samen in een overzichtelijke structuur, waar de visuele identiteit de inhoud versterkt. De site laat zien wat je mag verwachten: een organisatie die met volle overtuiging klaarstaat voor mensen en bedrijven.

Website vactures Werken met Passie

Werken met Passie rollup banners
Werken met Passie verjaardagskaart
Werken met Passie Instagram
Werken met Passie felicitatiekaart
Werken met Passie poster
Werken met Passie visitekaartjes

Het resultaat: een merk dat klopt

Met de nieuwe identiteit heeft Werken met Passie een merk in handen dat stevig staat en tegelijk lichtvoetig blijft. Het straalt energie uit, maar blijft toegankelijk. Het verbindt, inspireert en laat zien dat werken met passie meer is dan een mooie belofte. Het is een houding, een overtuiging en een uitnodiging. En precies dat zie je terug in hun nieuwe gezicht, on- én offline.

Het resultaat: een merk dat klopt

Met de nieuwe identiteit heeft Werken met Passie een merk in handen dat stevig staat en tegelijk lichtvoetig blijft. Het straalt energie uit, maar blijft toegankelijk. Het verbindt, inspireert en laat zien dat werken met passie meer is dan een mooie belofte. Het is een houding, een overtuiging en een uitnodiging. En precies dat zie je terug in hun nieuwe gezicht, on- én offline.

Werken met Passie visitekaartjes

Het resultaat: een merk dat klopt

Met de nieuwe identiteit heeft Werken met Passie een merk in handen dat stevig staat en tegelijk lichtvoetig blijft. Het straalt energie uit, maar blijft toegankelijk. Het verbindt, inspireert en laat zien dat werken met passie meer is dan een mooie belofte. Het is een houding, een overtuiging en een uitnodiging. En precies dat zie je terug in hun nieuwe gezicht, on- én offline.

Werken met Passie visitekaartjes
Icon smiling

Branding nodig waar je echt bij van wordt?

Laat je gegevens achter en we maken snel een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.
Top! Je bericht is ontvangen, er wordt snel contact opgenomen.
Ai! Er ging iets mis met het verzenden...
Close Cookie Popup
Cookievoorkeuren
Door op ‘Alles accepteren’ te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de sitenavigatie te verbeteren, het sitegebruik te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen, zoals beschreven in ons cookiebeleid.
Noodzakelijk (altijd actief)
Cookies die nodig zijn om de basisfunctionaliteit van de website mogelijk te maken.
Cookies die worden gebruikt om te begrijpen hoe de website presteert, en of er mogelijk technische problemen zijn.
Cookies die worden gebruikt om advertenties weer te geven die relevant zijn voor uw interesses.
Cookies waarmee de website keuzes die u maakt kan onthouden (zoals uw gebruikersnaam, taal of de regio waarin u zich bevindt).