Werken met Passie in Hardinxveld-Giessendam helpt werkgevers en werknemers elkaar te vinden vanuit, jawel, passie. Maar hoe vertaal je zo’n groot woord naar een identiteit die niet zweverig wordt maar juist vertrouwen uitstraalt? Merkmotief begon met een uitgebreide intake waarin de kernwaarden en merkbelofte op tafel kwamen om helder te krijgen waar ze écht voor staan: persoonlijke aandacht, betrokkenheid en een aanstekelijke drive. Duidelijk werd dat het merk al veel energie en overtuiging in zich droeg, maar dat de vormgeving die kracht nog niet genoeg ondersteunde.
Werken met Passie in Hardinxveld-Giessendam helpt werkgevers en werknemers elkaar te vinden vanuit, jawel, passie. Maar hoe vertaal je zo’n groot woord naar een identiteit die niet zweverig wordt maar juist vertrouwen uitstraalt? Merkmotief begon met een uitgebreide intake waarin de kernwaarden en merkbelofte op tafel kwamen om helder te krijgen waar ze écht voor staan: persoonlijke aandacht, betrokkenheid en een aanstekelijke drive. Duidelijk werd dat het merk al veel energie en overtuiging in zich droeg, maar dat de vormgeving die kracht nog niet genoeg ondersteunde.
Werken met Passie in Hardinxveld-Giessendam helpt werkgevers en werknemers elkaar te vinden vanuit, jawel, passie. Maar hoe vertaal je zo’n groot woord naar een identiteit die niet zweverig wordt maar juist vertrouwen uitstraalt? Merkmotief begon met een uitgebreide intake waarin de kernwaarden en merkbelofte op tafel kwamen om helder te krijgen waar ze écht voor staan: persoonlijke aandacht, betrokkenheid en een aanstekelijke drive. Duidelijk werd dat het merk al veel energie en overtuiging in zich droeg, maar dat de vormgeving die kracht nog niet genoeg ondersteunde.
Aanvankelijk was het nog onzeker of het logo zou meeveranderen. Het bestaande beeldmerk had zijn dienst bewezen, maar de vraag was of het ook de toekomst zou kunnen dragen. Soms moet je iets durven loslaten om iets nieuws te omarmen. Uiteindelijk ontstond een logo dat niet alleen een W suggereert, maar ook de energie van iemand die vooruitgaat en zich vol overtuiging inzet. Het is een subtiele knipoog naar het gedachtengoed van Werken met Passie en een stevige basis voor de nieuwe beeldlijn.
Aanvankelijk was het nog onzeker of het logo zou meeveranderen. Het bestaande beeldmerk had zijn dienst bewezen, maar de vraag was of het ook de toekomst zou kunnen dragen. Soms moet je iets durven loslaten om iets nieuws te omarmen. Uiteindelijk ontstond een logo dat niet alleen een W suggereert, maar ook de energie van iemand die vooruitgaat en zich vol overtuiging inzet. Het is een subtiele knipoog naar het gedachtengoed van Werken met Passie en een stevige basis voor de nieuwe beeldlijn.
Aanvankelijk was het nog onzeker of het logo zou meeveranderen. Het bestaande beeldmerk had zijn dienst bewezen, maar de vraag was of het ook de toekomst zou kunnen dragen. Soms moet je iets durven loslaten om iets nieuws te omarmen. Uiteindelijk ontstond een logo dat niet alleen een W suggereert, maar ook de energie van iemand die vooruitgaat en zich vol overtuiging inzet. Het is een subtiele knipoog naar het gedachtengoed van Werken met Passie en een stevige basis voor de nieuwe beeldlijn.
Een merkidentiteit begint niet bij een logo. Het gaat om de vertaling van een merkbelofte naar elk contactmoment. Daarom werd de nieuwe beeldtaal doorgetrokken naar diverse middelen en natuurlijk naar de website. Daar komt alles samen: de frisse uitstraling, de duidelijke positionering en de persoonlijke toon. Geen afstandelijke teksten, maar woorden die direct aanspreken. Geen overdaad aan tierelantijntjes, maar een ontwerp dat de energie van Werken met Passie voelbaar maakt.
Een merkidentiteit begint niet bij een logo. Het gaat om de vertaling van een merkbelofte naar elk contactmoment. Daarom werd de nieuwe beeldtaal doorgetrokken naar diverse middelen en natuurlijk naar de website. Daar komt alles samen: de frisse uitstraling, de duidelijke positionering en de persoonlijke toon. Geen afstandelijke teksten, maar woorden die direct aanspreken. Geen overdaad aan tierelantijntjes, maar een ontwerp dat de energie van Werken met Passie voelbaar maakt.
Een merkidentiteit begint niet bij een logo. Het gaat om de vertaling van een merkbelofte naar elk contactmoment. Daarom werd de nieuwe beeldtaal doorgetrokken naar diverse middelen en natuurlijk naar de website. Daar komt alles samen: de frisse uitstraling, de duidelijke positionering en de persoonlijke toon. Geen afstandelijke teksten, maar woorden die direct aanspreken. Geen overdaad aan tierelantijntjes, maar een ontwerp dat de energie van Werken met Passie voelbaar maakt.
De website is meer dan een visitekaartje. Voor kandidaten moet hij uitnodigend zijn en eenvoudig laten zien wat de mogelijkheden zijn. Voor werkgevers moet hij vertrouwen wekken en helder maken waarom Werken met Passie de juiste partner is. Het nieuwe ontwerp brengt dat samen in een overzichtelijke structuur, waar de visuele identiteit de inhoud versterkt. De site laat zien wat je mag verwachten: een organisatie die met volle overtuiging klaarstaat voor mensen en bedrijven.
De website is meer dan een visitekaartje. Voor kandidaten moet hij uitnodigend zijn en eenvoudig laten zien wat de mogelijkheden zijn. Voor werkgevers moet hij vertrouwen wekken en helder maken waarom Werken met Passie de juiste partner is. Het nieuwe ontwerp brengt dat samen in een overzichtelijke structuur, waar de visuele identiteit de inhoud versterkt. De site laat zien wat je mag verwachten: een organisatie die met volle overtuiging klaarstaat voor mensen en bedrijven.
De website is meer dan een visitekaartje. Voor kandidaten moet hij uitnodigend zijn en eenvoudig laten zien wat de mogelijkheden zijn. Voor werkgevers moet hij vertrouwen wekken en helder maken waarom Werken met Passie de juiste partner is. Het nieuwe ontwerp brengt dat samen in een overzichtelijke structuur, waar de visuele identiteit de inhoud versterkt. De site laat zien wat je mag verwachten: een organisatie die met volle overtuiging klaarstaat voor mensen en bedrijven.
Met de nieuwe identiteit heeft Werken met Passie een merk in handen dat stevig staat en tegelijk lichtvoetig blijft. Het straalt energie uit, maar blijft toegankelijk. Het verbindt, inspireert en laat zien dat werken met passie meer is dan een mooie belofte. Het is een houding, een overtuiging en een uitnodiging. En precies dat zie je terug in hun nieuwe gezicht, on- én offline.
Met de nieuwe identiteit heeft Werken met Passie een merk in handen dat stevig staat en tegelijk lichtvoetig blijft. Het straalt energie uit, maar blijft toegankelijk. Het verbindt, inspireert en laat zien dat werken met passie meer is dan een mooie belofte. Het is een houding, een overtuiging en een uitnodiging. En precies dat zie je terug in hun nieuwe gezicht, on- én offline.
Met de nieuwe identiteit heeft Werken met Passie een merk in handen dat stevig staat en tegelijk lichtvoetig blijft. Het straalt energie uit, maar blijft toegankelijk. Het verbindt, inspireert en laat zien dat werken met passie meer is dan een mooie belofte. Het is een houding, een overtuiging en een uitnodiging. En precies dat zie je terug in hun nieuwe gezicht, on- én offline.