De Jong en De Bot. Strateeg en creatief. Een oude rot en een rot. De één kort van stuk en lang van stof. De ander vice versa. De derde ontwierp logo en website.
Old skool never dies
Twee frisse rotten in het reclamevak. Na scherpe analyses komen ze terug met sterke ideeën. De identiteit moest wel even gevisualiseerd worden. En het liefst in een logo dat een knipoog geeft. Een knipoog naar die markante tijden in de reclame waar het vooral draaide om dat ene goede idee, dat ene, briljante concept. Daar heb je soms alleen woorden voor nodig. En een beetje design. Enter Merkmotief.
Weinig woorden, no nonsense
Als je sterke ideeën hebt, kun je dat ook maar beter meteen tussen de ogen en oren plempen. Dus geen website met allerlei poespas. Wel eentje die zegt waar het op staat en wat je krijgt. Bot design en UX zegt u? Nee hoor, voldoende subtiliteit in responsive layout en animatie. Net genoeg om het accent op de juiste zaken te leggen.







Weten wat Merkmotief voor jouw merk kan betekenen?
Moe van alle standaard Wordpress-meuk?
Dan zit je goed bij Merkmotief! Onderscheidend webdesign en een supertoegankelijk CMS om flink met je content aan de slag te zijn.
Nog maar 2 kliks...